Níže v menu máme výběr z nabídky tarifů, které poskytujeme.
Vše bez datových limitů
Business internet bez agregace pro firemní klientelu
- Výše uvedené jsou pro firmy, kde rozhoduje stabilita a spolehlivost.
- Kvalita linky je poskytována tak, jako je poskytována poskytovateli internetu a dále zahrnuje asistenční služby. Je určena pro náročné firemní použití.
- Garantované připojení. Linka 1:1, tedy výhradní s prioritou 1 s dohledem
- priorita 1
FiberAir tarify – Optimalizováno pro CLOUD a ProGaming
- Toto připojení je nejmodernější způsob připojení jako je např. v sousedním Německu.
- EU by ráda tento způsob připojení viděla ve všech domácnostech do 5 let.
- přípojka je vyrovnaná v obou směrech a je tak použitelná pro cokoli
- způsob připojení je v porovnání s ADSL/VDSL – xDSL pro internet bussines finančně mnohonásobně výhodnější
- ideální pro On-Line hry
- priorita 2
UltraNet – Wi-Fi Nové Generace
- Ultra rychlé připojení pro domácnosti
- Vlastní nastavení poměru stahování a nahrávání
- Dostupné již v celé síti
- priorita 3
Veškeré výše uvedené přípojky jsou s neomezeným přenosem dat.
Inzerovaná
Rychlost, tedy běžně dostupná |
Je ta rychlost, kterou byste měli běžně naměřit na diagnostických stránkách dostupných na internetu jakými jsou rychlost.cz nebo speedtest.net a další jim podobné lupa.cz či dsl.cz a to včetně speedtest.cesnet.cz
Vždy je dobré zkusit více poskytovatelů testů a pro relevantní měření výsledky z jejich stránek zprůměrovat. Někteří více navštěvovaní bývají přetížení mnoha měřeními a poté neposkytují relevantní výsledky. |
maximální rychlost | Je ta rychlost, kterou je přípojka schopna technicky zvládnout. |
Stahování/Nahrávání | Rychlost příchozích dat k vám z Internetu / Rychlost odchozích dat od vás do Internetu. Plně duplexní linka umí rychlosti současně k vám a zároveň od vás. Halfduplexní linka umí jen jedním směrem v jednu chvíli. Pokud tedy linka má rychlost 100Mbit, umí během stahování rychlostí 50Mbit zároveň i 50Mbity odesílat. |
Priorita určuje kdo je dříve na řadě. Priorita 1 je nejvyšší a 5 nejnižší. Pokud zákazník s prioritou 1 stahuje, zákazník s nižším stupněm priority (2-5) jej nijak neomezí. Pokud se něco porouchá zákazníkovi s prioritou 1, bude oprava provedena přednostně před zákazníkem s nižším stupněm priority (2-5). Pokud bude probíhat oprava u zákazníka s prioritou 2 a něco se porouchá u zákazníka s prioritou 1 bude práce u zákazníka s prioritou 2 pokračovat po opravě u zákazníka s prioritou 1 apod. pro prioritu 3. Ostatní stupně priorit 4 a 5 již nejsou nabízeny neboť již nejsou nabízeny linky jenž je zahrnovali.