Před chvílí nám volal náš ISP SloanePark, že po 13h odpoledne provedou prověření kvality linky, která šla posledních 14 dní hůře než dříve. Výpadek by měl trvat cca 30 minut. Za tento se omlouváme, je v rámci celkového zlepšení kvality internetu. Děkujeme za pochopení.
Chcete-li být informováni o takovýchto výpadcích hned jak jsou uveřejněny na našem webu, použijte RSS kanál. Vše o RSS se dozvíte po zadání tohoto klíčového slova do vyhledávacího dialogu v pravém sloupci našeho menu na portálu, hned pod reklamou internetu pro vsechny.
3 komentáře
Problem vyresen. Linka jede plnou rychlosti. Sice byli jeste 3 asi pulhodinove vypadky, ale ted uz jim to snad vydrzi. 🙂
Mame odpoledne 01.11. a dodavatel LM, firma CBL Pardubice, stale resi svuj spoj. Bude nasledovat cca v 15h vypadek cca 10 minut.
Aktualizace: Technik od SloanePark zjistil, ze linka jde na necele 2/3 smluvni rychlosti a problem nyni resi se subdodavatelem technologie Last Mile.